Klachten / Opmerking / Oplossingen. 2022-04-05T08:42:05+00:00

5-4-2022.

Opmerking klant en uitleg BMS

Beste BMS, hoe kan het dat u na aanbieding mijn brommer u belt dat er veel aan gedaan moet worden. Ik heb dit nooit meegemaakt bij u collega in …….

Groeten Dirk B….

Beste Dirk,

Het blijkt dus dat er aan u is verdiend.

Het betreffende voertuig heeft een gebrek aan onderhoud en kennis gehad. Een bedrijf dat een monteur heeft en vier grote beurten op een dag doet bevestigt al dat er minimaal twee niet kan, bij regelmatig onderhoud en goede administratie is twee aan drie uur mogelijk, bij slechte onderhoud en administratie is vier aan vijf uur als eerste aan de beurt en daarbij veel vervangende onderdelen dan ook het bewijs van slechte onderhoud en bijgehouden administratie betreffende mogelijk te verwachten vervanging bij km stand ….

gr Jan Verwindt

1-12-2021.

Lakstift Retour.  Spijt mij Nee, spuitbussen of lakstiften kunnen na opening niet retour.

GGGVVVV-oplichters er zit kauwgom in.  Coulance is hierbij te niet gedaan.

Kauwgom:

Dat is best mogelijk, op de verpakking staat niet voor niets duidelijk “goed schudde”.  Er zit een kogeltje in die je in eerste instantie niet zal horen. De verf in de lakstift is luchtdicht verpakt dus kan niet oud worden, kan verdikken vandaar datje moet schudden, zet de stift even in een kopje warmwater (pak weg 2 minuten) daarna blijven schudden totdat je het kogeltje zowaar hoort rollen. Open dan de stift en breng het heel dun even aan totdat de verf iets vloeit, breng een tweede dunnen laag aan. Het zal nooit een diepe kras opvullen.