Openingstijden / Afspraak vergeten 2018-05-20T11:56:28+00:00

Wil u er A.U.B rekening mee houden dat wij willen eten tussen 12 en 13 uur

 Aanstaande zaterdag  Open  van 13 tot 17 uur.

Aanstaande zondag: …..gesloten.

Aanstaande maandag: …..gesloten. 28-5-2018… OPEN VANAF 13;05 TOT 17 UUR

Aanstaande Dinsdag: ….gesloten

Aanstaande Woensdag:….gesloten

Aanstaande Donderdag:….gesloten

Aanstaande Vrijdag:  Open van 13 tot 17 uur

Koopavond en feestdagen gesloten

Afhalen van bestellingen: op afgesproken afhaaldagen.

 

Voor vragen ga naar onze mailformulier www.bmsparts.nl   

Onderdelen: Gebruikte onderdelen gaan wij niet voor u opzoeken deze kunnen alleen worden besteld via de webwinkel of als die er niet bijstaan via mail vragen met aub een vergelijkings- foto

Ik probeer zoveel mogelijk elke dag de onderdelen op onze webwinkel te plaatsen (164.000 stuks). 

Graag opmerking of aanmerkingen via onze mail bmservice.jan@Gmail.com 

WERKPLAATS:

De werkplaats is onder nieuw beheer  van 

“Brommer Motor Specialist”

Eigenaar onder beheer van Vincent, is gewoon open zie  werkplaats  voor meer informatie

Afspraken vergeten??

Het overkomt ons allemaal wel eens dat wij een afspraak vergeten.  Maar om met regelmaat er mee geconfereerd te worden zodat de schade van het niet nakomen van afspraken er van te hebben  zet al je vriendelijke zintuigen in een andere richting en dit mag niet gebeuren.  Maar! Hoe los je dit op? Met een boete?  Een niet nagekomen afspraak treft niet alleen ons maar ook een andere klant die dan mogelijk eerder van zijn probleem verholpen was.  Wij zijn eigenlijk het excuses van:  sorry geheel vergeten  wel een beetje zat, indien de afspraken niet belangrijk zijn kan het best zo zijn dat wij u lever niet als klant hebben omdat die datum van afspraak ons geld kost door verloren inkomsten.

Bestelling niet afhalen.

Bestelde bestellingen  niet komen ophalen: Jammer genoeg kunnen wij dus kort gezegd de klant niet vertrouwen. Bestellingen worden gedaan, maar! niet afgehaald, sterker nog als wij bellen dat de bestelling binnen is, krijgen wij doodleuk te horen “o! sorry vergeten af te bellen, ik heb het niet meer nodig / of ik heb ergens anders al iets gevonden”  O. Dus nu zitten wij met een bestelling waar wij niets aan hebben. “Klant, jammer maar die kunt u wel weer verkopen toch”.

Wij hebben besloten voor elke bestelling een minimale aanbetaling te doen van 50% leuk of niet en niet goed jammer dan. de aanbetaling is voor ons de garantie voor afnamen en geeft u het recht deze binnen 30 dagen op te halen na bevestiging dat u bestelling binnen is. Na 30 dagen gaat de bestelling in de stelling en is u de aanbetaling kwijt zonder vooraf in kennis te zijn gesteld door u waar om er een vertraging is.

Google foto