Bestelling vragen

Jammer genoeg komt er met regelmaat een bericht binnen dat er geen bevestiging van de bestelling is binnen gekomen.

Kijk voor dat u gaat schrijven of bellen eerst onder u veilige en onveilige  berichten 9 van de 10 keer staat ons bericht daarin.

Indien u voor de betaling het bericht heeft ontvangen betekend dat ook die bestelling is gedaan vooral als u voor de betaling heeft gekozen dan is de betaling een bevestiging.

Indien wij het achteraf in behandeling hebben genomen drukken wij op de knop in behandeling en daar na krijgt u de volg code en de bevestiging verzonden.

Kijk voor al ook in onze voorwaarde  er word voor 98% niets gelezen maar wel voor oke gekozen dat kan u een probleem op leveren indien u het niet met onze voorwaarde eens bent.

Voor alle duidelijkheid op geen enkel elektronische product zowel nieuw als gebruikt geven wij garantie, terugbezorging of omruil toestemming.  Indien wel is dit uit coulance maar dan nog  onder de voorwaarde die wij stellen.  Uitleg indien het product in de verpakking zit en niet geopend is geweest  vervallen onze GEEN garantie en gaan wij akkoord met terug namen alleen indien hiervoor schriftelijke toestemming is gegeven, maar zijn de verzendkosten voor u.

Zijn er vragen kunnen die gewoon schriftelijk worden ingediend

Door | 2018-04-09T08:57:34+00:00 april 9th, 2018|Uncategorized|0 Reacties

About the Author:

Geef een reactie