Verzendkosten webshop 2023-08-21T16:43:59+00:00

21-08-2023/ 18:30

Wie hebben de verzendkosten gratis ingesteld boven de €110,00 tot maximaal 10 kilo en 100x50x50 indien erover heen gaat u wel betalen. Verzend kosten gaan helaas straks naar €10,00 vanwege aanpassingen bij postNL en interne verhoging.

Uitleg onze verzendkosten in werkelijkheid

Helaas blijkt er nog steeds onbegrip betreffende verzenkosten, ik wil hierbij even een uitleg doen.
Dit zijn eigenlijk de werkelijke kosten voordat het pakket verzonden wordt door PostNL. Onze ervaring niet stuk geleverd/ niet nooit aangekomen / goede levertijd / juiste vermelding van afgeleverd product.  (ons belang).

Wij rekenen €9,20. Tot 10 kilo / 50/50/100 cm.
Wat mindervriendelijk, maar wel waar is NIET mee eens gewoon niets bij ons bestellen met verzenden, maar komen afhalen. maak een juiste keuzen bij invoeren van gegevens.

Verzendkosten €7,25 (postzegel).
Doos +- €3,- (inkoop).
Verpakkingsmateriaal +- €1,- (Inkoop).
Plakband +- €0,10 (inkoop).
Sticker +- €0,15 (inkoop).
Bewerking verpakking +- 10 minuten €10,- (personeel).
Transport naar POSTNL-depot +- €5,- (auto/ personeel).
Totaal €26,50 (werkelijke kant-en-klaar kosten).

Om nu met zoveel mogelijk recycling materiaal te werken worden voor ons die kosten wat omlaag gebracht.
Toch als wij eigenlijk €13,50 gaan vragen is dat nog niet een zo gek, maar vinden €9,20 op dit moment netjes.
Het verhaal is dat meeste bedrijven hun verzendkosten terug bereken in het aangeboden product. Of door veel dezelfde producten in te kopen waardoor de winstmarge inkoop omlaag kan dat betreft alleen nieuwe producten (en niet zo als wij gebruikt verkopen), maar de verkoopprijs hetzelfde blijft. Daarnaast zijn er veel transportbedrijven die concurrerend zijn klanten lokken met verzendkosten omlaag te doen, maar is die service er dan nog wel. er zullen best goede bijzitten, maar is niet onze ten gunsten.

Brievenbus pakketen:

Een ramp als je pech hebt, veelal wordt het duwen omdat het moet. hierdoor kan er schade optreden past het niet omdat er een krant in zit of te smal, gaat het ernaast in en zo niet ja waar is die dan. ook gebeurt het dat het een straat verder in de bus gedaan is maar omdat het adres is beschadigt door het proberen is het onbekend. teren dingen in de brievenbuspakket te versturen kan wel dat gaat op verzoek en scheelt uiteraard in de kosten, maar is het u eigen risico vanaf dat wij het afgeleverd hebben en is er geen enkelen verantwoordelijkheid voor BMS, hoe te handelen leest u in onze voorwaarden.

wel versturen wij brievenbuspakketten, maar dan zit er een pakketzegel op zodat de vervoerder verplicht is op juiste afleveradres af te geven of notitie te maken dat het in de brievenbus is gedaan en is er een track & trage code.